Гунчик закликав голів райрад та РДА більше уваги приділяти громадянам

До Волинської ОДА впродовж року звернулося майже 10 тисяч громадян, хоча, за словами очільника області, більшість із цих звернень можна було б вирішити й на місцевому рівні.

Про це йшлося під час розширеного засідання колегії у Волинській облдержадміністрації.

За словами керівника відділу роботи зі зверненнями громадян апарату Волинської ОДА Оксани Матвійчук, впродовж 2016 року в адміністрацію надійшло 9763 звернення у той час, як в 2015-му році їх налічували 8,5 тисяч. Збільшилася й кількість волинян, що звертаються в ОДА: у 2015 їх було 18,4 тисячі, а у 2016-му – понад 25 тисяч.

Найбільше, додає Матвійчук, звертаються мешканці Луцького, Горохівського, Ківерцівського та Камінь-Каширського районів, а також міста Луцьк, Ковель, Нововолинськ та Володимир-Волинський.

Значно збільшилася у минулому році й кількість звернень волинян на Урядову гарячу лінію, таких нарахували аж 6155. Найбільше подібних звернень спрямовують мешканці Луцька та Ковеля, Луцького, Горохівського та Ківерцівського районів.

Переважно люди в органи влади звертаються із питань соціального захисту, комунального господарства, транспорту та зв’язку, законності й правопорядку. Найменше ж звернень стосувалися питань обороноздатності (13), праці та заробітної плати (164), а також житлової політики (218).

Натомість Володимир Гунчик зауважив, що переважну більшість звернень можна було б вирішити й на місцях і вони не стосуються діяльності ОДА та повертаються на розгляд райрад та райадміністрацій. Власне тому, керманич області закликав сільських, селищних та районних голів більше уваги приділяти громадянам і не ігнорувати прийомів.

Володимир Гунчик також розпорядився здійснити аналіз проведення прийомів громадян на місцях, аби визначити вертикаль розгляду звернень людей. Таким чином, каже губернатор, можна буде визначити, чи працюють очільники сіл, селищ, рад та ОТГ належним чином і чи не ігнорують вони волинян, переадресовуючи звернення на обласну адміністрацію.