Волинь схожа на Луїзіану, – експерт про туристичний бренд

Туристичний бренд Волині не може бути «відірваний» від загального бренду як регіону Волинь, так і Луцька.


Про це у Facebook написав начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук.

Він нагадав, що Волинська ОДА вирішила створити туристичний бренд регіону.

«Конкурс показав, що в нас є достойні дизайнери-графіки. Найбільш професійними роботами з шортліста є 8, 30, 39», – зазначив Жичук.

Експерт стверджує, що туристичний бренд регіону не може бути «відірваний» від загального бренду як регіону Волинь, так і Луцька.

«В ТЗ організаторів крім відсутності позиціонування навіть не було вказано «поле бренду» – Волинська область? Так звана велика Волинь? Волинь-Рівненщина? Волинь мінус Полісся? Не проведений конкурентний аналіз. На основі чого робити диференціацію? В ідеалі, в результаті цього проекту представник будь-якого сегменту цільової аудиторії мав би розказати чим Волинь відрізняється від Рівненщини, Житомирщини, Полісся, Тернопільщини і т.д.», – йдеться в дописі експерта.

Він пояснив, що позиціонування – це відповідь на запитання, чим ми унікальні. Це storytelling, не просто розповідь історії, а створення унікальної легенди. Він назвав кілька речей, які можуть лягти в основу орендування Волині.

«Як на мене, стилістично та емпатично Волинь схожа на Луїзіану, показаної Ніком Піцолатто в першому сезоні True Detective. Нагадаю, «кругом вода – посередині біда» – це наша історія. Якщо б в другій половині минулого століття не відбулася масштабна меліорація – сюди б і далі, як це було за часів царської Росії, відправляли «в ссилку», – стверджує Микола Жичук.

Він резюмував: «Швидше всього, запропонована айдентика не буде використовуватися в реальному житті, кожна з держструктур (ОДА, районна/міська рада…) будуть тягнути «одіяло» на себе, але із-за відсутності систематизованого підходу та реального менеджменту «з одних рук» будемо топтатися на місці – проводити конкурси, публічні обговорення, голосування. Можливо, гратися в демократію – це добре для піару, але результат зазвичай досягається роботою професіоналів з відповідними компетенціями».