Лучанка здобула престижну нагороду серед бізнес-леді України

Лучанка Юлія Дейнека названа найкращою бізнес-вумен у номінації «Творчий бізнес» в рамках конкурсу «Підприємницький талант України -2016».

«Таблоїду Волині» переможниця розповіла про першу роботу, мотивацію та мрії.

– Вас можна привітати,адже це вже друга нагорода  поспіль у цьому конкурсі. Ми дізнались, що за 5 років існування конкурсу 170 жінок з Західної України взяли участь у ньому, але тільки одна волинянка стала фіналісткою! Які емоції?
– Я дуже скрупульозно ставлюсь до усього,чим займаюсь. Тому завжди себе картаю і кажу: «Дейнека, ти могла краще», навіть після значних досягнень. Тому, думаю, моя головна перемога в цьому та інших конкурсах ще попереду. Я вмію не звертати з наміченого шляху і рухатись до мети, а моя головна ціль – це творчість, доведена до рівня професіоналізму. В 2014 році ми з командою, яка тоді здебільшого складалась з рідних, друзів та друзів моїх друзів, отримали відзнаку «Підприємницький талант України-2014» в категорії «На роботі, як вдома». Це було істинною правдою. Я працювала вдома, жила на роботі, стирались межі дня і ночі, я просто творила.

Коли починала перетворювати своє хобі на бізнес і робити перші несміливі кроки в цьому напрямку ще років 10-12 тому, то впевнено вирішила, що у мене буде не агентство, а саме Майстерня. Я майструвала декор, майструвала сценарії, ідеї. Як ремісник, що щось виготовляє своїми руками, думками, душею, а потім це продає. Думаю, саме за рік-два до першої нагороди я стала з ремісника – підприємцем. Бо з’явилася концепція, система, наймані працівники, розуміння ринку та бажання підкорювати нові вершини. Я починала як самостійна творча одиниця, згодом зареєструвала бізнес як «Майстерню свят «Дольче Віта». Мені хотілось гіркі будні перетворювати на вражаючі свята, робити життя людей солодшим. Допомагали навіть мої дітки, які були ангелами на виїзних церемоніях одруження, виносили каблучки. Як згадую, який шлях трансформації ми пройшли, сама дивуюсь, що все це зі мною. Разом з тим, я це заслужила. До свого бізнесу я ставлюсь фанатично – це не хобі, не робота, не банальне заробляння грошей – це місія: змінювати світ на краще, це стиль життя.

–  Що змінилось за ці роки? Які основні досягнення? Чим ви гордитесь?
– В першу чергу змінилась я. Моя перша робота була одразу після школи – я, відмінниця і активістка замість  навчання в інституті працювала санітаркою у хірургії. Я завжди любила людей, але ця робота остаточно укорінила мою віру в те, що світ потрібно змінювати на краще, що люди повинні бути добрішими. І почала цю трансформацію з себе. Де б я не працювала, я віддавалась роботі цілком і повністю. Добре пам’ятаю, як не раз , і не два ночувала на роботі, будучи журналістом у «Володимирі вечірньому», займаючи посаду директора Культурно-мистецького центру. Мені завжди здавалося, що я б могла краще, я залишалась і робила ще краще. Поки інші відпочивали, я вчилась. Своїм основним багатством я вважаю своїх донечок, з якими разом я дорослішала і ставала тією, ким я є сьогодні.

З Анатолієм Кінахом під час нагородження «Підприємницький талант-2014»

А основним досягненням  вважаю багаж своїх знань. Тому, що це така коштовність, якою можна ділитися з усіма і її запаси залишаться невичерпними. І досі пишу конспекти на семінарах, на тренінгах, просто читаючи книги. Я люблю вчитись. Це приносить мені колосальне задоволення. Завдяки цьому відкрилися й нові грані нашого бізнесу. Працюючи з підприємцями, ми стали чути прохання допомоги в налагодженні процесу, в підборі персоналу, у закладенні концепції та встановленні системи, яка б дозволила не закриватись в кризові роки, а стати ще успішнішими. За нашими плечима більше тисячі проведених співбесід та інтерв’ю, більше 300 бізнес-консультацій, ребрендінг та підняття статусності й збільшення клієнтської бази в понад 20 ресторанах та клубах Волині, Львівщини, Києва. Ми реконструювали багато бізнес-проектів, а наші клієнти – трансформували нашу назву в «Майстерню успіху» за те, що володіємо майстерністю приносити успіх.

– То що ж входить до цієї когорти занять, якими займається «Майстерня успіху» сьогодні?
– Це три гілки. Перша – вдосконалена та ще креативніша, ніж була раніше – «Майстерня свят»: організація та проведення вечірок, Днів народжень, вишуканих весіль, дитячих свят, випускних, стильних корпоративів та масових заходів. Можемо будь-яке свято створити від А до Я й довести і втілити в життя найсміливіші мрії наших замовників. Зараз я поповнюю команду майстрів, що роблять свята. Адже ростуть потреби людей та збільшується моя зайнятість в інших проектах. Тому, шукаю тут «другого мене» – достойного арт-дтректора, який би зумів втримати планку і наш звичний темп. Друга гілка – те, що займає зараз найбільше мого часу –  коучінг. Цю гілку ми називаємо «Академією успіху» – це авторські школи, де ми навчаємо спеціалістів в сфері івенту, а також майстер-класи, семінари та тренінги, основна ціль яких  – надихнути людей на нові звершення та відкриття нових можливостей. Третя і наймолодша – це продакшн, тобто виготовлення телепродукту. Ми з командами розробили дійсно корисні програми, які вчать не шукати винних у своїх бідах, а піднімати з дивану «дещо» і рухатись до своєї мети. Крім цього, у нас є багато проектів, які не підпадають під жодну з цих категорій і не вписуються в жодну з цих гілок за призначенням, та дорогі нам ідеєю та змістом. Ми завжди в роботі і творчому пошуку.

– Ви самі з Володимира-Волинського, тривалий час жили в Києві, тепер вже майже півтора року – лучанка. Які міста, на вашу думку, мають найбільші перспективи розвитку бізнесу?
–Ті, в яких люди хочуть змін. Я щиро люблю Володимир, там  жила багато років і там мої улюблені, знакові для мене клієнти. Проте в певний момент ти розумієш, що вперся в стелю. І підняти планку в маленькому місті вдається чим далі, тим важче. Пам’ятаю, як одна з найкращих наших аніматорів Катерина Зейкан колись сказала: «Юля, ти стільки всього вже тут придумала, щоразу піднімаєш планку вище, що далі просто прийдеться вже ходити по воді!» Це, звісно жарт, але сумна доля правди тут є – ти підвищуєш рівень майстерності, а розумієш, що нікому це, на жаль,  не потрібно. За тобою відкриваються нові агентства, приходять нові ведучі, копіюють твої ідеї,але не вдосконалюють їх, а зводять до примітивізму. А люди й не проти.

Офіс «Майстерні Успіху», зйомки авторського соціального проекту

Свій перший концерт я провела ще на сцені школи, перше весілля – 12 років тому, дитяче свято – 9 років тому. З упевненістю можу сказати, що першою на Волині стала проводити виїзні церемонії європейського типу та ввела моду на аквагрим у дітей, який привезла зі Львова 11,5 років тому. Вже тоді я була дипломованим спеціалістом в цій галузі. Наша команда придумала таке поняття як дитяча тематична вечірка і стала впроваджувати її на Волині 9,5 років тому. В 17років я  вже проводила вечірки в нічних клубах Луцька. Відтоді пройшло 14 років… Бізнес треба розвивати там, де є достойні конкуренти, а не там, де наслідують тебе. Де є широкий ринок, бо це дає можливість розвиватися та вдосконалюватись. А головне там, де самі люди шукають змін. Хоча, у кожного своя ніша. І свій шлях.

– За яким принципом ви відбираєте людей в команду?
– Вважаю, що професіоналізму можна навчитись, майстерності можна навчити, а от людяності кожен повинен вчитися сам. В першу чергу я беру людей, а вже потім дивлюсь на стаж та професійні якості. Я вимоглива до себе, і чекаю цього ж від своєї команди. Мою швидкість та уважність до деталей здатні витримати лише найкращі. Я довго підбирала команду у Луцьку. Після Києва було складно знайти тих, хто дійсно ХОЧЕ працювати. У столицю їдуть цілеспрямовані – ті, хто хоче проявити себе, чогось досягти. Тому там знайти креативних, творчих однодумців – це просто по Хрещатику пройтись. Луцьк же трохи заснув в цьому плані. Тому багато проектів, які я зараз втілюю та розробляю спрямовані на те, щоб трохи «стрепенути» суспільство, пробудити, показати, що можливо все, було б бажання.

Тому є такі, що не затримались у мене довго. Й досі «полощуть» нас в соцмережах. Але мене це не лякає. Я провела сотні інтерв’ю, набираючи команди для інших підприємців, і вмію відрізнити тих, хто працює від тих, хто меле язиком. Я сама завжди працювала на совість. Цього чекаю  і від своїх працівників. На жаль, багато підприємців платять заробітну плату просто за присутність людини на робочому місці. Від цього страждають їхні клієнти, бо недоотримують уваги, професіоналізму, участі від таких горе-працівників. Я ж плачу за результат. Знаєте, якби усім на роботі почали платити за результат, а не присутність, уявіть собі, яким би був рівень сервісу в магазині, рівень оглядів у лікаря, рівень майстерності у вчителя і т.д. Тому просто закликаю підприємців, особливо початківців: перестаньте підтримувати відбувальщину. Вкладайте у працівників знання та час, але вимагайте результату. Адже клієнти варті найкращого. Бо ці клієнти – це ми ж з вами.

Томаш Мурас вручає нагороду «Підприємницький талант України-2016» у номінації «Творчий бізнес»

–У вас колосальний досвід та багаж знань за плечима, бачу, що ви й не думаєте зупинятись. Що далі? Поділитесь мріями?
– Немає нічого інтимнішого та сокровеннішого, ніж мрії. Їх не можна розкривати, поки не втілив у життя. Разом з тим, щиро шкодую тих, хто не мріє взагалі. Не уявляю, як так можна жити. Адже це головна рушійна сила на шляху до успіху, добробуту, достатку. Найближчі мої проекти присвячені саме цьому – як навчитися мріяти, а потім і діяти. Ми запустили унікальний соціальний проект «Креативна школа», який навчить дітей використовувати нові можливості, розвивати усі свої грані та творчо розвиватись. Дорослим ми підготували грандіозний тренінг-трансформацію, який зможе вивести бізнес у будь-якій сфері на новий якісний рівень. Успіх приходить тільки до тих, хто хоче, прагне, діє. Падає і знову піднімається. Побиті коліна – не привід зупинятись на досягнутому. Майстерність відточується, шліфується і росте. «Майстерня успіху» знає це, як ніхто інший.

На сцені, готуючись до виступу перед бізнес-леді з усієї України