Клієнти одного з найбільших державних банків України "Ощадбанк" продовжують скаржитися на сервіс і послуги. Справа в тому, що мешканка міста Дніпро потрапила в дуже незручну ситуацію, вона хотіла відкрити рахунок для особистих коштів, але довелося відразу оформляти і дитячу картку. Також жінка звинуватила банк у тому, що він ставить своїх клієнтів на лічильник.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin.

"Сталося мені відкрити соціальний рахунок. (Очікувала компенсацію за пільгою). Співробітник банку запропонувала відкрити карту лайк для дитини, яка повинна прикріплюватися до основної, тобто соціальної (шкодую, що погодилася). Свою карту отримала. Через тиждень або трохи більше, прийшло повідомлення про готовність дитячої - лайк.

Теж прийшла у відділення, забрала. Співробітниця банку запропонувала покласти якусь суму на карту лайк. Далі з грудня місяця моніторингу телеграм чат-бот, але там без змін. І ось вже літо, проходила повз відділення банку, думаю, зайду, зніму в банкоматі, те, що було на дитячому рахунку, але сума була не великою, довелося йти в касу.

Касир після перевірки стану мого рахунку, щось видивлялася і таки змогла здивувати, виявилося, що грошова компенсація, яку чекала вже пів року осіла. На карті more, про її існування я не знала зовсім нічого. Далі, як би ви реагували, якби без вас відкрили кредитний рахунок? Поставили на лічильник? Намагалися з вас тягнути і утримувати, нехай невеликі, але комісійні…

Спасибі за те, що після написання листа картки соціальні, дитячу і more закрили, але як з'ясувалося, ви не перестаєте дивувати, дитячий рахунок завис, з сумою мого вам боргу.", - пише українка.

Це ще не все. Наші читачі можуть ознайомитися з повним відгуком:

Джерело